לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

כפרי נופש ביער השחור

כפרי נופש ביער השחור

כפרי נופש ביער השחורכפרי נופש ביער השחור המיועדים למטיילים

כפרי נופש ביער השחור הם אתרי נופש הנמצאים לאורכו ולרוחבו של היער. המרחקים בין הכפרים השונים יכולים להיות גדולים וההחלטה לאיזה כפר להגיע צריכה להביא בחשבון את הקרבה לאטרקציות השונות ואת ההתאמה של הכפר אליכם. 

מספר כפרי נופש ביער השחור:

ישנם מספר כפרי נופש ביער השחור וכדאי לדעת כי רובם משמשים כמקומות לינה עבור טיולי כוכב. כלומר, היער השחור שופע במקומות בילוי עבור כל הגילאים ולכן הכפרים עצמם הם מקומות נפלאים לשהות, אך לא לבלות בתוכם לאורך ימים רבים. 

טננברון:

טננברון, Tennenbronn, הוא כפר נופש ביער השחור אשר נמצא באזור מרכזי יחסית של היער השחור. בכפר מחכות לאורחים שלל בקתות בשלל גדלים כך שמשפחות יכולות להתארח במקום בנוחות מרבית.

הכפר נמצא בקרבת טריברג והדרך אליו היא דרך כפרית יפה. בכפר עצמו ישנה בריכת שחייה ומתקני שעשועים לילדים. מהכפר אפשר לנסוע לעיירות שונות ברחבי היער וליהנות מנסיעה קצרה יחסית.

כפר הנופש אופינגן:

כפר הנופש אופינגן, Oefingen, ממוקם באזור המזרחי של היער השחור גרמניה. בכפר אפשר למצוא בקתות רבות בגדלים שונים כך שהוא מתאים לאירוח זוגי ולאירוח של משפחות ואף קבוצות שרוצות לצאת יחד ולהתארח באותו כפר הנופש.

הכפר ממוקם במרחק נסיעה קצר ממפלי הריין וקרוב יחסית אל אזור טיטיזה. זהו לא מקום מרכזי ביער השחור אך המתארחים בו ייהנו מחופשה רגועה. בכפר עצמו יש סופרמרקט, מתקני שעשועים לילדים, מתקני ספורט שונים ואפשרות לשכור אופניים.

גרפנהאוזן:

כפר הנופש גרפנהוזן, Grafenhausen, נמצא באזור הדרומי של היער ויחידות האירוח שלו אינן גדולות כמו בשני הכפרים הקודמים. זהו כפר נופש ביער השחור המציע שטחים ירוקים רחבים, מטבח מאובזר והוא מתאים למשפחות ולקבוצות גדולות.

לא מדובר בכפר נופש גדול כמו השניים שהוצגו לפניו ועם זאת אפשר למצוא בו שלל פינות חמד, נוף הרים קסום, מסעדה מקומית ופינת משחקים המתאימה לילדים.

כפרי נופש למשפחות וילדים ביער השחור

שיקולים בבחירת מקום לינה ביער השחור

בבחירת מקום הלינה או בחירה מבין כפרי נופש ביער השחור עליכם לבדוק את הקרבה למקומות בהם תרצו לבקר. על אף שהיער השחור נחשב למקום בילוי מושלם למשפחות אין לטעות ולחשוב כי הוא מצומצם. להפך הוא הנכון, ברחבי היער שלל אטרקציות ומסלולי טיול. מומלץ לחשוב כיצד תרצו לטייל לפני שתחליטו על מקום הלינה שלכם.

אפשרות נוספת אשר עומדת לרשותכם היא לחפש אחר טיול מאורגן ליער השחור. בצורה זו לא תצטרכו לדאוג לפרטי הטיול אלא פשוט לצאת אליו בראש שקט. חברה המארגנת את הטיול מכירה היטב את שפע האטרקציות ותוכל לתת לכם פירוט מלא של מה צפוי לכם והצעות מתאימות עבור מקומות הלינה.

טיול כוכב ביער השחור

טיול ברחבי היער השחור גרמניה מאופיין בתור טיול כוכב. משמעות הדבר היא התמקמות במקום אחד לצורך לינה והתארגנות בוקר ויציאה לאטרקציות השונות. כפר הנופש הנבחר יכול להיות מפנק מבחינת האבזור, לרוב ישנו מטבח בו אפשר להכין ארוחות באופן עצמי וכן ישנו סופרמרקט שנמצא לעתים בכפר עצמו ולעתים בעיר הקרובה. פעמים רבות אפשר לטייל גם בכפר הנופש עצמו ובחלק ישנן אטרקציות מקומיות שיכולות להיות מהנות במיוחד.

בחירה נכונה מבין כפרי נופש ביער השחור יכולה להשפיע על חווית הטיול. עליכם לשים לב כמה בני משפחה יכולים ללון במקום, לבדוק איזה אבזור יעמוד לרשותכם במקום הלינה, מה יש בכפר ואילו אטרקציות מחכות לכם בסביבה ועבור אילו תצטרכו להשקיע זמן נסיעה. תכנון נכון של הטיול ושל מקום הלינה יבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת.


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות