לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

איך הפכה אוסטריה ליעד החם למשפחות ב-2019

מידע על ערים וכפרים ביער השחור

איך הפכה אוסטריה ליעד החם למשפחות ב-2019

אם בקרתם כבר ביער השחור ונהניתם, אוסטריה היא בהחלט היעד הבא שלכם כמשפחה.
אם עוד לא טיילתם עם המשפחה ביער השחור, גרמניה – תצטרכו להחליט בין שני היעדים המופלאים הללו.
על היער השחור תוכלו לקרוא יותר כאן.

מה הקשר בין היער השחור ואוסטריה?

היער השחור מלא בנופים ואווירה קסומה, סביבה כפרית ורגועה מול נופי טבע עוצרי נשימה.
כשהתחילה נהירה של מטיילים מכל העולם לעבר היער השחור החלו להפתח אטרקציות מזמינות לכל המשפחה, זאת כדי להפוך את הטיול לחוויה משפחתית. פארק אירופה, פארק החבלים, התצפית על מפלי הריין שבשווייץ, רכבות ההרים ועוד, הן רק חלק מהאטרקציות שנפרט עליהן כאן בהמשך. 

אוסטריה מציגה לראווה נופים מהאגדות. זו לא סתם אמירה, הביטו לרגע בתמונות.

לא מעט אנשים חושבים שהנופים של אוסטריה אף מתעלים על אלו ביער השחור, אבל זה כבר עניין של טעם. אל תחליטו לפני שתכירו הרכבל העצום ורכבות ההרים ב- סאאלפלדן Saalfelden שנותנים לחוות את הטבע הכי קרוב שאפשר, ומעלים את רמות האדרנלין לרמות שיא.

הרכבל בסאאלפלדן והנוף הקסום ממנו

מה הופך את אוסטריה ליעד לכל המשפחה?

נכון, ילדים לא כל כך מתלהבים מנופים מרהיבים. למרות שבאוסטריה הם יפתיעו אתכם ותמצאו אותם בוהים יחד אתכם במראות הרכב כמו....ילדים קטנים.
כשתגיעו אל ״הזהב בעמק ראוריס״ Rauris, ראשם יהיה עסוק בלמלא את הקערה בפתיתי זהב מתוך הנהר.
מסלול חווייתי שמכניס את המשפחה כולה לבהלה אחר הזהב. כל אחד מקבל קערה/מסננת והסבר קצר עם הדגמה בתחילת המסלול, ומשם יוצאים לדרך לחפש זהב!
זה לא פשוט, הזהב לא גדל על העצים, אבל המשקיעים מבנינו – הילדים לרוב, יצליחו למצוא זהב.
בסוף המסלול יחכו לכם חנויות ודוכנים למכירת זהב בכל מיני סגנונות וצורות. 

משפחות שלא מתעצלות ואוהבות לקחת את האתגר מגיעות עד לתצפית חמש האצבעות. אחרי נסיעה ברכבל מהיר והליכה ממושכת, תגיעו למצפה בגובה עצום, המחולק לחמש. דומה לכף יד.
הצורה היחודית מניחה את הצופים באוויר, במרכז הנוף והטבע. נראה מאוד מפחיד מרחוק ( הביטו בתמונה ותחליטו בעצמכם), אבל בפועל אף אחד לא יכול לוותר על החוויה. מחיר הכניסה למשפחה נע בין 50-60 יורו ושווה כל סנט.

״הזהב בעמק ראוריס״

חבילת נופש לאוסטריה, לא לכל משפחה...

כן, בדיוק כך. לא היינו רוצים שתגיעו לאוסטריה בעקבות ההמלצה שלנו אם אוסטריה לא מתאימה לאופי המשפחה שלכם.
אמרנו טבע ונופים, אמרנו מסלולים מיוחדים ומלאים חוויות אמיתיות, מצפים מיוחדים ועוד, אבל אם המשפחה שלכם אורבנית באופיה. אוהבת את העיר עם קניונים ומוזיאונים, אתם יכולים לעצור כאן.
מוזמנים לקרוא על טיסות למינכן למשל – ממש כאן
או על טיול לפרנקפורט במאמר הזה

אוסטריה עמוסה אף היא בתרבות, מוזיאונים והשראה, גדולי המלחינים בכל הזמנים הגיעו משם וכך גם לא מעט סיפורי עם ואגדות. אך הבילוי כמו שאמרנו הוא פחות עירוני ויותר השראתי ומלא בתמונות שלא תשכחו לעולם.
נספר בקצרה גם על מכרה המלח העצום, וארמון הלברון – שאם הכרתם את המחזמר המצליח צלילי המוזיקה אתם בטח תזהו אותו מיד. זהו ארמון קדום, הניצב בקצה של פארק עצום בגודלו בדרום העיר זלצבורג. הארמון עומד כמו שהוא משנת 1613, ומסביבו תמצאו מגוון שעשועי מים.
בריכות מעוצבת, מזרקות גלויות וסודיות, פארק פסלים, תאטרון בובות המופעל בעזרת מים ועוד אטרקציות שרק הפיזיקה יכולה להסביר איך הן עובדות...

עכשיו קצת על הדאגות שלכם – ההורים

הטיול לאוסטריה הוא אכן מעט שונה מהבירות הגדולות של אירופה, ואם כבר בקרתם ביער השחור אז אתם יודעים על מה אנחנו מדברים. הלינה היא בבתים כפריים ולא מלונות וזה יותר דומה לצימרים שאנחנו מכירים בארץ. הלינה בצורה הזו נותנת למשפחה לחוות את הביחד שלה ופחות את צוות המלון כמו שקורה ביעדים האחרים.
כדי להוריד דאגות הקשורות למקום הלינה השאירו פרטים למטה ודברו עם המומחים שלנו. כל מקום לינה המוצע אצלנו נבדק על ידי נציגים שלנו בטרם עלה לאתר. כן כן, חווינו את המקום לפניכם.
אז נכון, אין שירות חדרים שאפשר לטרטר הלוך ושוב, אבל זה הדבר האחרון שיעניין אתכם. כל מה שתרצו, אתם והילדים, זה לקום מוקדם כדי להמשיך בדיוק מהנקודה בה עצרתם אתמול.

אנחנו כאן כדי להמליץ ולהכין אתכם הכי טוב שאפשר, לכם נשאר רק להשאיר פרטים ולבחור את התאריך. או לעבור ישירות לעמוד דילים לאוסטריה 2018 וכמה שיותר מוקדם יותר משתלם!

כאן תוכלו לקרוא יותר על האטרציות המומלצות באוסטריה.

תבלו!


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות