לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

פארק אירופה

מידע על ערים וכפרים ביער השחור

פארק אירופה

הפארק הגדול ביותר בגרמניה והשני אחרי דיסנילנד פריז הוא פארק אירופה שמהווה אטרקציה מהנה ביותר לכל המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד.

קחו בחשבון שנדרש יום שלם לביקור בפארק ואל תתכננו פעילויות נוספות באותו היום.

פארק אירופה

הקונספט של פארק אירופה הוא חלוקת המתחם לחמישה עשר חלקים, כאשר כל חלק מוקדש למדינה אחרת, עם מבנים שמאפיינים אותה ואטרקציות שונות.

ומה יש שם? השאלה הנכונה יותר תהיה מה אין. רכבות הרים בגבהים ודרגות פחד שונות, מופעי סוסים, אקרובטיקה, מופעי מים, כל זאת בתוך מרחבים של דשא וחורשות מטופחות.

דברים שאסור להחמיץ:

- סילבר סטאר- רכבת ההרים הגבוהה ביותר באירופה. היא מגיעה לגובה של 73 מטרים ולמהירות של 120 קמ"ש. שימו לב שילדים מתחת לגיל 11 לא מורשים לעלות למתקן זה.

- פוסידון- שילוב של רכבת הרים עם מגלשת מים. חרי הנסיעה המהירה והמפחידה היא נוחתת היישר לתוך המים. העלייה מותרת לילדים החל מגיל 6.

- אירו מיר- רכבת הרים נוספת שמתחילה בטיפוס בתוך מגדל לגובה של כשלושים מטרים. מייד בתום העלייה צוללים מטה במהירות של כשמונים קמ"ש, נכנסים לתוך מנהרה אפלה וכל זאת בעוד שהקרונות מסתובבים על צירם כך שבחלק מהזמן נמצאים כנגד כיוון הנסיעה. הכניסה מותרת לילדים מגיל שמונה.

- רכבת האש הכחולה- המסלול שלה הוא של קילומטר אחד בלבד ואורך כשלוש דקות, אולם אלו שלוש דקות של אדרנלין צרוף. המסע מתחיל בשיגור הרכבת בבת אחת, מאפס למאה קמ"ש בתוך שתיים וחצי שניות. מייד לאחר מכן מתחיל רצף היסטרי של לופים, סיבובים, ברגים והיפוכים, כשבחלק מהזמן הקרונות הפוכים לגמרי. הכניסה מותרת לילדים החל מגיל 7.

לילדים צעירים יותר לא חסרים מתקנים, ביניהם מסע בסירות אבוב במים שוצפים, עם גלים ומנהרה חשוכה, מסע בתוך גזע עץ ששט במערה גדולה ובסוף המסלול נוחת בתוך מים, רכבת הרים מתונה יותר לבני ארבע ומעלה ועוד.

חשוב לדעת

בנוסף למגבלת הגיל, פארק אירופה מציב גם הגבלה על הגובה, לכן מומלץ למדוד מראש את הילדים, גם אם הם בגיל המתאים לעלייה על מתקנים שונים.

מומלץ להמנע להגיע לפארק אירופה בימי שבת וראשון ובימי חג, מאחר ובימים אלו הפארק עמוס מאד.

שעות פתיחת הפארק הן מהשעה תשע בבוקר ועד שש בערב, בין החודשים אפריל עד אוקטובר. בחודש אוגוסט הפארק נסגר בשעה שבע ושלושים. הוא פתוח גם בחורף, בין השעות אחת עשרה בבוקר לשבע בערב. מומלץ להגיע ממש בסמוך לפתיחה ולחכות פחות זמן בתורים.

ילדים עד גיל ארבע אינם מחויבים בתשלום.


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות