לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

טיסות זולות ליער השחור זלצבורג טירול מינכן פרנקפורט וציריך

טיסות זולות ליער השחור זלצבורג טירול מינכן פרנקפורט וציריך

מידע על טיסות ליער השחור, זלצבורג, טירול, מינכן, פרנקפורט וציריך

בשנים האחרונות הפך היער השחור שבגרמניה ליעד תיירותי מועדף על ידי ישראלים בכל הגילאים. טיסות ליער השחור לוקחות אתכם לאחד היערות היפים, המרתקים והמעניינים ביותר בעולם, במהלך הטיול תיהנו מנוף עוצר נשימה, משלל אגמים וכפרים ציוריים, מערים יפות ומיוחדות, וממפגש עם מקומיים אדיבים ומסבירי פנים. בנוסף, ניתן להזמין טיסות לזלצבורג או לטירול ולצאת למסע מרתק בין נופים קסומים ושלל אתרים מעניינים.

ביקוש עצום לטיסות מהארץ

טיסות ליער השחור הולכות וצוברות תאוצה בגלל הביקוש הרב בקרב התיירים מישראל. המטיילים הישראליים גילו את אזור היער השחור ונפלאותיו, את האטרקציות הרבות המתאימות גם לילדים, כמו פארק אירופה, אך כדי ליהנות מהטיול חשוב לתכננו בקפידה כדי להוזיל עלויות, לנצל היטב את הזמן וכדי לבחור את האטרקציות היפות והמעניינות ביותר בהתאם למאפיינים שלכם.את המסלול ניתן להתחיל באמצעות טיסות ישירות ליער השחור או לחלופין תוכלו להוזיל עלויות באמצעות רכישת טיסות זולות לזלצבורג או ליעדים אחרים הנמצאים בסמוך לאזור. בשל הסמיכות של היער השחור לשוויץ ולצרפת ניתן לרכוש טיסות לציריך הנמצאת במרחק שעה וחצי נסיעה בלבד או לשטרסבורג שבצרפת. כמו כן, ניתן לטוס לפרנקפורט הנמצאת צפונית ליער השחור ובמרחק נסיעה של שלוש שעות או למינכן הנמצאת מזרחית ליער ובמרחק כארבע וחצי שעות נסיעה ברכב.חשוב לדעת כי תוכלו להגיע לאזור באמצעות טיסות ישירות ליער השחור הנוחתות בנמלי התעופה הגדולים בערים הסובבות את היער, אך אם אינכם מעוניינים ישירות אחרי הטיסה לנהוג כמה שעות רצוף, תוכלו לרכוש טיסות ליעדים הקרובים יותר. עם זאת, רוב הטיסות הזולות נוחתות דווקא ביעדים המרוחקים יותר כמו מינכן ופרנקפורט.

טיול עם רכב שכור

ביער השחור ממתינות לכם שלל אטרקציות תיירותיות לכן מומלץ לשכור רכב וכך תוכלו לנוע במהירות בין האתרים השונים באמצעות מערכת כבישים יעילה ומהירה החוצה את האזור ממזרח וממערב. עם זאת, אל תוותרו על נסיעה בכבישים הצדדיים על מנת ליהנות מנופים מרהיבים ומעצירה בכפרים ציוריים, חלקם ממוקמים לצד אגמים קסומים.במידה ואינכם מעוניינים לשכור רכב כדאי לדעת כי קל לטייל ביער השחור באמצעות רכבות ותחבורה ציבורית יעילה הפועלת לאורך כל ימות השנה. עם זאת, כך תתקשו להגיע לפינות חמד ולכפרים הציוריים שבאזור.

חופשה נפלאה ובלתי נשכחת

היער השחור מציע שלל אטרקציות נפלאות ובמהלך הטיול תצברו חוויות רבות ומגוונות. טיסות ליער השחור יאפשרו לכם לבקר באתרים נפלאים כמו מפלי טריברג, טיולים בפארקים המדהימים שבאזור טוטנאהו, אגמים מדהימים כמו טיטיזי ושלוכזי, המוזיאון הפתוח בגוטאך וכמובן פארק אירופה, בתי המלאכה לייצור שעוני קוקיה, פרייבורג העתיקה, פארק המים אקווה פאן ועוד.עם חברת רם נסיעות ותיירות תוכלו להגשים חלומות וליהנות מחופשה נפלאה ובלתי נשכחת ביער השחור. דרכנו תוכלו לרכוש טיסות ליער השחור במחירים משתלמים למגוון יעדים מהם תוכלו להתחיל את הטיול והנופש באזור, לרבות טיסות לזלצבורג או טיסות לטירול. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להציע לכם מגוון טיסות ליעדים רבים במחירים משתלמים!


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות