לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

חבל זלצבורג - אטרקציות באוסטריה

מידע על ערים וכפרים ביער השחור

חבל זלצבורג - אטרקציות באוסטריה

חבל זלצבורג, מרכז בתוכו רבות מהאטרקציות העיקריות שאוסטריה מציעה לתייר. בחבל יפהפה זה ימצאו כל בני המשפחה מוקדי עניין ומשיכה לטעמם, וההנאה מובטחת לכל אחד, בכל גיל.

זלצבורג

העיר זלצבורג שוכנת על גדות נהר זלצאך, בחלקו הצפוני של החבל, על הגבול עם גרמניה. מעל העיר מתנשאת מצודת Festun Hohensalzburg, אליה תוכלו לעלות ברכבל.

בעיר עצמה תוכלו להצטרף לסיור מודרך בארמון Hellbrunn, במהלכו הילדים ייהנו ממשחקי מים מיוחדים.

בנוסף, תוכלו לשוטט בסמטאות העיר העתיקה, לבקר בביתו של מוצרט, להצטרף לסיור מודרך בעקבות "צלילי המוזיקה", או אם אתם חובבי בירה, לבקר ב"עולם הבירה" במבשלת Stiegl.

 

salzburg Salzburg

 

מערת הקרח

מערת Eisriesenwelt היא מערת קרח מרשימה בגודלה העצום. במערה תוכלו להשתתף בסיור מודרך וקפוא, בינות לנטיפי הקרח. המערה נמצאת בקרבת וורפן, ואם אתם כבר בסביבת וורפן, כדאי לבקר במצודת Hohenwerfen הממוקמת על צוק מעל לעיירה, ומשקיפה על נוף מרהיב, וכן על מפלי גולינג.

בטירת הוהנוורפן יהנו הילדים מתצוגה של נשרים ובזים במוזיאון המקום.

פלאכאו

פלאכאו הינו אתר סקי מרכזי, הכולל גם תרבות ענפה של מסלולי גלישה, בתי מלון, מסעדות ובילויים.

בנוסף לכך, בסמוך נמצאים מרחצאות אמדה, בהם קיימים מתחמים עבור ילדים ומבוגרים, והם פתוחים עד השעה עשר בלילה.

 

Flachau austria Flachau austria

 

מפלי קרימל 

מפלי קרימל, שגובהם כארבע מאות מטרים, הם הגבוהים במפלי אירופה, ונחשבים לאחת האטרקציות המרכזיות של חבל זלצבורג, ולאחד משיאי הטיול.

הנסיעה למפלים רצופה פיתולים, מנהרות ועליות, ובסופה ממתינה לכם הליכה של כשעה וחצי במעלה תלול.

אם אינכם מעוניינים לצעוד במעלה המסלול, תוכלו  להיעזר בהסעות המאורגנות על ידי הפארק, הלוקחות את המטיילים לשלושת מדרגות המפלים.

בסיום הסיור במפלים מומלץ לבקר בפארק "עולם המים".

 

Krimml Waterfalls Krimml Waterfalls

 

קן הנשרים

קן הנשרים התפרסם בשל היותו מעון הנופש של היטלר, ולמרות שהוא נמצא למעשה בשטח גרמניה, הוא שוכן ממש על גבול חבל זלצבורג.

הביקור באתר היסטורי זה מוצדק בשל הדרך אליו, המצטיינת ביופייה, וכן בזכות הנוף המרהיב הנשקף לעיניכם בהגיעכם אל הפסגה, שגובהה 1,830 מטר.

 

אטרקציות לילדים

  • ביקור בפארק חבלים באניף, קרוב לזלצבורג (Waldbad Anif) - אניף קלטר הוא חווית אקסטרים מהנה לנוער ומבוגרים, בתנאי                  שאינכם סובלים מפחד גבהים. לקטנטנים שבחבורה, קיים גן שעשועים שכל מתקניו מבולי עץ. אם אין בקבוצתכם מי שמעוניין במסלולי        החבלים או האומגה – אין טעם להגיע לפארק עבור הקטנטנים בלבד.
  • מוזיאון הצעצועים וגן החיות בעיר זלצבורג הם אטרקציות מהנות עבור הצעירים שביניכם.
  • באד הופגשטיין היא עיירת מרפא ומעיינות חמים, המספקת הנאה ועניין לילדים ומבוגרים כאחד. מה שהופך את באד הופגשטיין ליעד           תיירותי מתאים לילדים הוא הבריכות והמתקנים הרבים בה, המיועדים לילדים, כולל אולם קולנוע בו הצופים נמצאים במים, על גבי אבובים.
  • פארק פנטזיאנה - פארק שעשועים הנמצא כשלושים קילומטר צפון מזרחית לזלצבורג, הכולל רכבות הרים, גלגל ענק, מכוניות מתנגשות,     מופעים, ועוד.

 

חוויה לכל המשפחה

חבל זלצבורג מספק חוויית טיול אירופאית איכותית לכל המשפחה, הכוללת היסטוריה, שעשועים, נופים מרהיבים, אמנות ותרבות.

בכדי שהנאתכם מן הטיול תהיה מושלמת, הזמינו מראש מקומות לינה בזלצבורג, וכך תוכלו לצאת בכל יום ליעד תיירותי אחר בחבל ארץ מקסים זה.


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות