לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

מלונות דירות נופש צימרים ואפשרויות לינה ביער השחור זלצבורג וטירול

מלונות דירות נופש צימרים ואפשרויות לינה ביער השחור זלצבורג וטירול

מידע על אפשרויות לינה ביער השחור, זלצבורג וטירול

היער השחור, זלצבורג וחבל טירול הפכו ליעדים תיירותיים פופולאריים עבור הישראלים, ניתן לרכוש חבילות נופש ודילים במחירים משתלמים או לתכנן את הטיול באופן עצמאי. לאחר הזמנת טיסות וקבלת החלטה האם מטיילים רק ביער השחור, ומעוניינים בטיולי כוכב לכל האזור, או מתכננים טיול הכולל את טירול, זלצבורג והיער השחור, קל יותר להזמין מלונות. יש מגוון אפשרויות לינה ביער השחור, בטירול ובזלצבורג, בין היתר ניתן להזמין חדרים מרווחים ונעימים במלונות בדרגות יוקרה שונות, המחירים משתנים בהתאם. באזורים אלה יש מלונות בוטיק וספא, בעיקר בעיירות הנופש ביער השחור, מלונות 3-4 כוכבים המציעים אווירה נעימה וחדרים איכותיים וכן חדרי אירוח ודירות נופש של 2-3 חדרים. בנוסף, ניתן להזמין לינה בטירול וביער השחור בחוות האירוח של המקומיים, כך תוכלו ליהנות מחוויה מיוחדת ומחדרים המנותקים מההמולה וממוקמים בטבע הירוק והנפלא. 

טיולי כוכב באזור היער השחור וחבל טירול

אזור היער השחור וחבל טירול מציעים שלל אטרקציות, עיירות קסומות, כפרים ציוריים לצד אגמים ונהרות ומרחבי טבע נפלאים. כדאי לבחור מלון, צימר או חדרי אירוח המאפשרים לכם לצאת בקלות לטיולי כוכב, כך תוכלו לבקר בכל האתרים התיירותיים וליהנות ממרחבי הטבע הפתוחים ומנוף עוצר נשימה מכל עבר. כדאי לדעת כי באוסטריה יש חוות כפריות של המקומיים בהם ניתן למצוא חדרי אירוח נעימים ומרווחים, ביער השחור תוכלו ליהנות מלינה בצימרים נפלאים המציעים לכם אווירה חמימה ומשפחתית. כמו כן, ניתן להזמין דירות נופש במיקומים שקטים בזלצבורג ובעיירות בחבל טירול וביער השחור, עם זאת חשוב לבחור דירות במיקומים נוחים וקרובים לאטרקציות השונות. 

צימרים נפלאים

יש לציין כי מטיילים רבים מעדיפים ללון בחלק הדרומי של היער השחור אך מספר המקומות מוגבל לכן יש להזמין מספר חודשים מראש מקום לינה. באזור היער השחור וחבל טירול יש צימרים רבים המאפשרים לכם להתרחק מעט מהמולת הערים ועיירות הנופש הפופולאריות, עם זאת באמצעות רכב שכור תוכלו להגיע בקלות ובמהירות לכל האתרים המעניינים שברצונכם לבקר. 

אפשרויות לינה מגוונות

כאמור, יש מגוון אפשרויות לינה בזלצבורג, ביער השחור ובטירול, לדוגמה מלונות הנמצאים במיקומים אטרקטיביים ומציעים לכם חדרים מחוממים, ארוחת בוקר עשירה, אבזור נדיב ושירות מסביב לשעון. לרוב, ניתן למצוא מסעדות טובות הממוקמות בסמוך לבתי המלון, כך שכאשר תחזרו מטיול ארוך בשעות הערב לא תצטרכו להכין לעצמכם אוכל.בנוסף, ביער השחור ובטירול, וכן באזור זלצבורג ישנם בתי הארחה רבים, רובם מלונות משפחתיים קטנים, המציעים לינה וארוחת בוקר. במידה ולא הזמנתם מקום מראש תוכלו למצוא בתי הארחה רבים הממוקמים לצד הדרכים הראשיות, ברוב המקומות יש מסעדה של בעלי המקום.לינה בצימרים או בחדרי אירוח בחוות מציעים לכם מחיר זול יחסית וחוויה יותר אותנטית, עם זאת חשוב לקרוא חוות דעת על המקום כיוון שיש מקומות פחות מומלצים. 

רם נסיעות ותיירות מציעה לכם את הדילים המשתלמים ביותר, ומסייעת לכם לבחור מלונות וצימרים במיקומים אטרקטיביים. אנו דואגים להזמין עבורכם חדרים במקומות איכותיים, בהתאמה מלאה לדרישות ולמאפיינים האישיים שלכם.

טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות