לשירותכם גם נציג שירות 03-6007100

חופשה עם הילדים באוסטריה העילית- כל הדברים הטובים

מידע ואטרקציות באוסטריה

חופשה עם הילדים באוסטריה העילית- כל הדברים הטובים

חופשה עם הילדים - פתרונות מיוחדים

בפני משפחות עם ילדים עומדת תמיד הדילמה הקבועה, היכן לבלות את החופשה הבאה באופן שכל בני המשפחה ימצאו בה עניין, ייהנו, יספגו, יריחו ויטעמו משלל האטרקציות שמציע המקום.

לכם, המחפשים פתרונות מיוחדים ומקסימים שמדברים אל לב בני כל הדורות, זה הזמן להכיר את ערי וכפרי אוסטריה העלית, עם חווית טיול ייחודית, איכותית ולא פחות ממושלמת ובאחת המדינות הנוחות והמתאימות ביותר באירופה לטיולי משפחות.

שתי מילים על העילית והתחתית

אוסטריה היא מדינה מיוחדת מבחינות רבות, גם במבנה והחלוקה שלה. למעשה היא  מורכבת מתשע מדינות, כאשר אוסטריה עלית היא אחת מהתשע שמרכיבות אותה, כמוה גם התחתית.

חופשה חלומית עם הילדים מומלץ לערוך באוסטריה העילית, שמציעה מגוון רחב של אטרקציות ונופים שקשה להשאר אליהם אדישים, ובכל גיל.

זלצבורגלנד

חבל ארץ זה מצוי במרכז אוסטריה,בין וינה במזרח והטירול במערב. זה גם האזור המתוייר ביותר באוסטריה.

רק הנופים המדהימים שמדמים טיול בתוך גלויה, שווים ביקור והצצה לאגמים הצלולים, העיירות המצוירות, הכפרים הטובלים בירוק והפסגות המושלגות.

בין טירות קסומות, מערות קרח ומצודות אבירים- זלצבורג

העיר שמזוהה עם מוצרט ועם צלילי המוסיקה מציעה מגוון רחב של פעילות מהנה לכל המשפחה:

טירת הלברון- נבנתה במאה השבע עשרה ממש מתחת להרי הלברון וממוקמת דרומית למרכז העיר. הביקור בטירה הוא משמח ומשעשע, ובמהלכו מופעלות מזרקות נסתרות שמכוונות היישר על המבקרים, מנהג ישן אותו נהג לעשות בעל הטירה, הבישוף מרקוס סיטיקוס.לשמחתם של הילדים אותו בישוף היה בעל חוש הומור לא מבוטל והוא דאג לבנות גם תיאטרון בובות קטן, שכל מאתיים וחמישים הבובות שבו הונעו בלחץ מים.גני הארמון היפים מלאים בכוכים, מזרקות מיוחדות ופינות נסתרות, בהן לא ניתן לחמוק מאלמנט ההפתעה שמצוי בכל מקום, כאשר מבלי הודעה מוקדמת עשוי סילון מים להתיז ישר עליכם. חובבי הסרט צלילי המוזיקה ישמחו לגלות שבגני הארמון צולמו סצנות רבות מהסרט.

Hellbrunnram

 

מצודת זלצבורג- אם אתם מחפשים נקודת תצפית מושלמת על העיר זלצבורג, הגיעו למצודה. הנופים הנשקפים ממנה אינם ניתנים לתיאור. אולם זו לא הסיבה היחידה להגיע למצודה העתיקה הזו, מהמאה ה- 11.סיור בחדרי המצודה יחשוף אתכם למוזיאון כלי נשק ומדי אבירים, חדרי עינויים בסגנון ימי הביניים, תצוגת בובות, כלי אוכל וחדרים מפוארים בהם התגוררו נסיכים ומלכים. כל אלו מספקים הצצה לאופן בו חיו האצילים במאות הקודמות.לעייפים שביניכם, קיים רכבל שמוביל אל פסגת המצודה, כשבדרך ניתן ליהנות מנוף משגע. 

HohensalzburgCastleram

 

מכרות המלח- במרחק של כחמישה עשר ק"מ מזלצבורג נמצא אחד מהמקומות החווייתיים ביותר שניתן להעלות על הדעת. בכניסה יחכו לכם סרבלים לבנים, ממש כמו כורים אמיתיים ומשם תתחילו מסע אל בטן האדמה באמצעות רכבת כורים קטנה.אתם תרדו לעומק של כשמונים מטרים מתחת לפני הקרקע ואז תתחילו בסיור רגלי, תלמדו על כריית מלח, מבלי להרגיש תגלו שחציתם כבר את הגבול לגרמניה ולאחר מכן שבתם חזרה לאוסטריה ולסיום תקנחו בשיט באגם תת קרקעי, המורכב ממי מלח.לילדים ממתינות מגלשות עץ מהנות בהן יוכלו לגלוש היישר אל עומק המכרה. לא להחמיץ! 

Hellbrunnramram

עוד נקודות שוות בזלצבורג: המוזיאון הפתוח, בו ניתן לראות כיצד התנהלו החיים בעיר החל מהמאה השש עשרה, הכל בגודל טבעי ומבנים שמדמים את החיים בעבר,מוזיאון הצעצועים, מוזיאון הטבע עצום המימדים, עם שמונים אולמות המציגים תחומים מגוונים כמו דינוזאורים, גיאולוגיה, חלל, בית זוחלים ואקווריום ענק ומדהים. הילדים (וגם אתם) ייהנו גם ממבוך הצמחים המיוחד שבארמון מיראבל.

אגמים עוצרי נשימה, אוויר צלול והרפתקאות קסומות- האלשטט

במרחק של כשעה ורבע נסיעה מזלצבורג, נמצאת אחת מהעיירות היפות ביותר באוסטריה עילית- האלשטט. היא אינה גדולה אבל היא הדבר הקרוב ביותר לגן עדן, ופשוט חבל להחמיץ אותה.

Hallstatt_ram

מוזיאון הגולגלות- אם ילדיכם חובבי ספרי מתח הם ממש יאהבו את המקום הזה. מאחר והלשטאט היא עיירה קטנה מאד שמצידה האחד אגם ובשני הר, מאז ומתמיד היתה קיימת מצוקה של מקום, במיוחד כשמדובר על מקום לקבור בו את המתים. הפתרון היצירתי של תושיבי המקום היה לפנות שטח מדי עשר או חמש עשרה שנים, על ידי הוצאת גולגלות מהקברים ופינוי המקום למתים "חדשים". את הגולגלות שמרו במוזיאון מיוחד. עד היום ניתן להמשיך במנהג הזה, אולם רק אם אדם מבקש במפורש לפני מותו להוציא את גולגלתו ולהעבירה למוזיאון.ביקור במוזיאון הגולגלות הוא מעט ביזארי ובעיקר משעשע. את הגולגלות שהוצאו מקברן צבעו תושבי העיירה בצבעי עליזים ועטרו אותן בקישוטים, פרחים וציורים, כולל שם האדם שלו שייכת הגולגולת.

מערת הקרח דאכשטיין- עשר דקות של נסיעה מהעיירה הציורית האלשטט יביאו אתכם למערת קרח מרשימה, אליה מגיעים באמצעות רכבל ומשם עוד כעשרים דקות הליכה עד לפתח המערה. מסלול ההליכה אינו קשה ומתאים לכל גיל.ככל שמעמיקים במערה, נגלים יותר ויותר קירות קרח ובהם צורות מקסימות עשויות קרח, שקופות ומשתנות, מסתוריות ומרגשות. הסיורים מתקיימים עם מדריך בלבד, שדואג גם להדליק תאורה צבעונית ודרמטית ששופכת שלל צבעים על צורות הקרח.ברי המזל שבחרו לנפוש באוגוסט ייהנו מקונצרטים שמתקיימים במערה בחודש זה, כאשר הפסנתר עשוי מקרח!

icecaveram1

כאמור, העיירה האלשטט היא קטנה אולם יפה בצורה יוצא דופן ונעים לטייל בסמטאות המקום המיוחד הזה ולספוג את האווירה ואת האוויר הצח, את הנופים הקסומים והבתים הססגוניים והעתיקים. כמובן שאסור להחמיץ דהירה מעוררת אדרנלין במסלול הקרוניות של האלשטט.

שלג, סקי ופארקים- פלאכאו

עיירת הנופש והסקי פלאכאו היא פנינה אמיתית. לא חייבים להיות מומחים בסקי כדי להתרשם מהמסלולים היפים ואף להתנסות בסקי בעצמכם.

flachauram

במקום ישנם מתחמי סקי רבים, חלקם ייעודיים לילדים. כמו כן ישנו מגוון פעילויות מהנות ומשעשעות:

  • זורבינג- פעילות מהנה ומשעשעת הכוללת התגלגלות בתוך כדור פלסטיק שקוף ענק.
  • מגלשות הרים- בשולי העיירה יש מתחם נעים להפליא עם מגלשות הרים, פארק שעשועים ובו מתנפחים, נדנדות ומתקנים מהנים. הכניסה חינם.

פעילויות נוספות בעיירה פלאכאו הן טיולי מערות, גלישה במזחלות וטיולים רגליים במסלולים ייעודיים.

אגמים כחולים, מסלולי הליכה ופארק מים- ווגרין

במרחק של עשר דקות נסיעה מפלאכאו נמצאת העיירה המקסימה ווגרין. אפשר להסתובב ברחובות היפים, ליהנות ממאפים מקומיים טעימים וריחניים וכמובן, לפקוד את האטרקציות שמציע המקום:

  • רכבל גרפנבן- בקצה העיירה מצוי רכבל גבוה שמעפיל לגובה של 1700 מטרים!. לאחר שהעפלתם ונשמתם את האוויר המאד צח, ממתין לכם מסלול ספורט מהנה בטבע, אשר עובר בין מגוון תחנות, כמו גשרים מחבלים, אגם קטן ובו שיט ברפסודה, פינת חי, מתקני שעשועים מיוחדים ומה לא. השילוב בין טיול בטבע עם פעילויות ספורט מהנות הוא מנצח!
  • פארק מים וספא- המקום נמצא למעשה בין פלאכאו ווגרין ומציע מקום מושלם להתרווח ולהירגע מאירועי היום, עם פארק מים מקורה ומחומם ובו בריכה וספא שמימיהם הם מי מעיינות. כמו כן יש במקום בריכה מחוממת לילדים ומגלשות מים.

waterparkram

אוסטריה היא פינת חמד אמיתית, כאשר היהלום שבכתר לטיול משפחות הוא חלקה העליון, אוסטריה עילית. כל האזורים משדרים רוגע, נקיון וסדר מופתיים והמון אנרגיות חיוביות וחשיבה חכמה על כל המשפחה, גם על ילדים בגילאים צעירים מאד.

באספקט הקולינרי, מדובר בגן עדן של טעמים פריכים, נימוחים, מבושמים וטעמי עד מאד.

זה הזמן לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלכם באוסטריה עילית, לטיול חווייתי מאין כמוהו.


טופס קשר מהיר
הוסף אותי למועדון לקוחות לצורך קבלת מבצעים ופרסומות